poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Powrót?

Witajcie wszyscy! Wasza Misia wraca po tej dość długiej nieobecności. Nie jest to jeszcze rozdział a krótka informacja o blogu, którą powinnam wam ogłosić :)
A więc... z dniem dzisiejszym rozdziały: 14 i 15 zostają usunięte.
Dlaczego tak? Od tego momentu źle poprowadziłam historię. Miałam zamiar zrobić to w inny sposób, jednak wyszło jak wyszło. Z tego powodu dalsza historia, którą zaplanowałam przestała trzymać się kupy, co odbiło się na mojej chęci do pisania. Wszystko się pomieszało i nie mogłam wymyślić logicznej kontynuacji, więc zdecydowałam, że napisanie tych rozdziałów od początku będzie najlepszym rozwiązaniem. Nie wiem jeszcze kiedy pojawi się odnowiony rozdział 14, jednak mam nadzieję, że pojawi się przed końcem wakacji czego jednak obiecać nie mogę, bo wena to istota zUa i zbyt często strzela fochy.
Co do one-shota, który wam obiecałam... jest napisany w połowie, ale póki co nie mam chęci dalej go pisać. No ale w końcu się pojawi... chyba xd
 Więc tak... wróciłam a tak naprawdę nigdy nie odeszłam :)

Korzystając z okazji, chcę was zaprosić na bloga o Shingeki no Kyojin, gdzie wraz z Agusią zaczęłam pisać one-shoty o tematyce tegoż m/a :)    >KLIK<


No to, do następnego razu ;)


3 komentarze:

  1. Zostałaś nominowana do LA! Więcej informacji tutaj:
    http://fairytail-natsuxlucy-nalu.blogspot.com/2015/08/liebster-award-4.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w pisaniu!
    Ja czekam na nowe/odnowione wersje ;)
    Weny, czasu i sprawnego kompa
    Ola Ri

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonała Domi L