sobota, 1 sierpnia 2015

Liebster Award

Ponownie zostałam nominowana do Liebster Award z czego się bardzo cieszę i dziękuję :)
Nominowały mnie: Domi L oraz Reiko Chino

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana
 od innego blogera w ramach uznania za
 „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana
 dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, 
więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. 
Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć 
na 11 pytań otrzymanych od osoby, która 
Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 
11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz 
im 11 pytań. Nie wolno nominować 
bloga, który Cię nominował."



Najpierw pytania od Domi-chan :D
1. Ulubiona książka?
Hm... nie posiadam ulubionej książki... ale moją najnowszą przeczytaną jest::
Drugie Życie Bree Tanner
 Książka tak mnie wciągnęła, że przeczytałam ją w jeden dzień. Jeśli ktoś lubi klimaty Zmierzchu to serdecznie polecam ^-^
2. Ulubiony film?
Moim ulubionym filmem zdecydowanie jest: Avatar. Uwielbiam fantasy, więc ten film oczarował mnie swoim wspaniałym światem, istotami oraz fabułą, która także jest fantastyczna. Nie zapominajmy oczywiście o nieziemskich efektach specjalnych. Gdybym miała go oceniać dałabym 11/10 :D
3. Czego najbardziej nie lubisz.
Hm... teraz tylko jedna myśl przychodzi mi na myśl, która często doprowadza mnie do szaleństwa: nie cierpię tego uczucia, gdy jestem przez kogoś ignorowana ;_____; wtedy mam poczucie jakbym była niewidzialna.
4. Ulubione Anime.
Zdecydowanie na pierwszym miejscu ląduje Shingeki no Kyojin. Zakochałam się w tym anime <3 
Nie mogę uwierzyć, że 2 sezon dopiero za rok ;-;
5. Owoce czy warzywa?
Owoce <3 Kocham owoce.
6. Jaki owoc lubisz najbardziej?
P. O. M. A. R. A. Ń. C. Z. A. ^-^
7. Jaki jest twój ulubiony kolor?
Miętowy :)
8. Piosenka na dziś?
Piosenka pod tytułem "Hero" zespołu rockowego Skillet :D 

 
 9. Czy lubisz pisać?
Hm... i to jest ciekawe pytanie. Pisanie to hobby, tak ja to postrzegam. Jednak są chwile, gdy trzeba zrobić sobie przerwę, bo pisanie sprawia coraz mniej radości. I tak właśnie jest teraz w moim przypadku... i chyba dlatego tak bardzo się ociągam z pisaniem, co mam nadzieję, niedługo się zmieni ^-^
Więc odpowiadając na pytanie: lubię pisać, gdy wena dopisuje. Gdy się przymuszam, to cała frajda z pisania znika ;-;
10. Komedia, romans czy akcja? Co wolisz?
Wszystkie trzy ^-^
11. Czy po napisaniu obecnej historii, będziesz pisać inną?
Oczywiście! Nie mam zamiaru kończyć na jednej historii, skoro do mojej głowy co chwilę napływają nowe i nowe pomysły. :)


Czas na pytania od Reiko-san ^-^
1. Jaki jest twój ulubiony kolor?
Miętowy
2. Jakie jest twoje ulubione anime/manga? 
Ulubione anime Shingeki no kyojin. Ulubiona manga: Fairy Tail.
3. Czym się interesujesz?
 Na pewno pisaniem XD. Poza tym należę do OSP. Uwielbiam tańczyć i śpiewać (chociaż i pierwszego i drugiego nie potrafię xd). Gram w gry mmo i rpg.
4. Jakiej muzyki słuchasz?
To zależy :) Najczęściej słucham piosenek, które akurat lecą w radiu. A tak moim ulubionym rodzajem muzyki jest rock, najlepiej alternatywny ^-^
5. Czy masz jakieś zwierze w domu?
W domu nie mam. Ale poza to 2 koty i psa.
6. Co denerwuje Cię najbardziej? 
Jak mówiłam: gdy ktoś mnie ignoruje.
7.  Co zainspirowało cię do napisania bloga?
Hmm... wszystko tak naprawdę zaczęło się od Fairy Tail. Zakochałam się w nalu i pewnego jesiennego dnia natknęłam się na pewien blog o nich. Tak bardzo spodobał mi się pomysł pisania o nich, że postanowiłam spróbować swoich sił ^-^
8. Od dawna piszesz?
 Zaczęłam tak mniej więcej w październiku 2014 roku.
9. Co sprawia ci największą przyjemność w pisaniu?
Oczywiście, że komentarze moich czytelników. Fakt, że ktoś czyta moje wypociny i nawet mu się to podoba, sprawia, że jestem bardzo, bardzo szczęśliwa :)
10. Jak znosisz krytykę?
 Zależy jaką krytykę. Jeśli krytyka jest uzasadniona i dzięki niej wiem co zmienić, by opowiadanie było lepsze, to jak najbardziej przyjmuję to do serca i jestem szczęśliwa, że ktoś chciał dać mi parę rad. Jednak gdy ktoś bezpodstawnie obraża moją pracę, bez większego powodu, wtedy zwyczajnie nie zwracam na to uwagi - bo po prostu nie warto.

Dzięki, że przeczytaliście to do końca ^-^
Ja nominuję:
http://opowiadania-fairy-tail-nalu.blogspot.com/
http://opowiadania-aot.blogspot.com/
http://serena-rodriguez.blogspot.com/
http://deathschool-fairytail.blogspot.com/
http://rebellion-ft.blogspot.com/
http://colors-of-the-future.blogspot.com/
http://magia-w-swiecie-realnym.blogspot.com/
http://grayxlucy.blogspot.com/
http://smoczy-grzesznik.blogspot.com/
http://lucy-heartfilia-fairy-tail.blogspot.com/

Pytania:
1. Ciepłe czy zimne kolory?
2. Ulubiona pora roku?
3. Dlaczego postanowiłaś rozpocząć tą historię?
4. Pepsi czy Cola? xd
5. Ulubiona piosenka?
6. Ulubiony parring w Fairy Tail?
7. Jakie uczucia tobą kierują, gdy piszesz rozdział?
8. Z czym kojarzy ci się kolor zielony?
9. Ulubiony gwiezdny duch?
10. Anime, które najbardziej cię zaskoczyło.
11. Posiadasz hobby poza pisaniem?


3 komentarze:

  1. Mi-czan! Dzięki za nominacje! Ciekawe pytania. :D
    I gratulacje. xd
    Shiro: I to wszystko?
    ...a co mam jeszcze skomentować?
    Shiro: Przeprosić?
    ...nienawidzę cię.
    Hiro: Ma rację. Poszłaś bez słowa. Wstydź się.
    Przecież się pożegnałam. ;_; A w końcu nie odchodzę, więc co macie za problem?
    Shiro: Nic... *wzdycha i robi facepalma.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Serio? Dziękuję bardzo ^^ Czuję się zaszczycona >_<

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję z nominację i postaram się odpowiedzieć na Twoje pytania w najbliższym czasie :D

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonała Domi L