środa, 15 kwietnia 2015

Przeprosiny

Tak myślałam i myślałam... i doszłam do wniosku, że należą się wam wyjaśnienia. 
Dlaczego tak długo nie wstawiam rozdziału 14? 
Pierwszy powód: brak chęci.
Ostatnio po prostu nie mam ochoty przysiąść nawet na komputer i zacząć pisać. 
Tak po prostu.
A kiedy nabiorę ochoty, to gdy tylko włączę rozdział to od razu mi się odechciewa.
Drugi powód: wzięłam się za siebie.
Teraz przed komputerem spędzam mało czasu (max. 2 godziny). Zaczęłam przykładać się
do nauki i do tego codziennie chodzę biegać z przyjaciółką. 
Więc postanowiłam zrobić sobie przerwę. Ile będzie trwać? Nie wiem. 
Jednak obiecuję, że rozdział pojawi się w tym miesiącu.
N: Nie obiecuj tego, czego możesz nie dać rady spełnić... ;_____;
Dam radę! Ogarnę się i wreszcie dokończę ten rozdział!
N: Powodzenia -,-
W ogóle we mnie nie wierzysz :( 
No więc tak się sprawy mają. Mam nadzieję, że nie pogniewacie się i nadal będziecie 
czytać mojego bloga :)
Natsuś taki uroczy *-*


6 komentarzy:

  1. Będę czekać wiernie, jak ten piesek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ;_;
    Misiu... należą Ci się solidne baty!
    Gajeel: -,-
    Gaju ;_; pomóż mi!
    Gajeel: Spadaj.

    Ja będę czekać! <3
    Piszę z anonima...
    Nashi~~

    OdpowiedzUsuń
  3. Spokojnie nie martw sie nie jestesmy na ciebie zle po prostu nie zapomnij o nas i o obietnicy ok ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy miewa okres, że nie chce mu się pisać, czy nawet czytać innych opowiadań (patrz: głupia Mavis ^^). Tak więc nie przejmuj się, odetchnij i jak tylko poczujesz chęci, to siądź i napisz nawet te kilka zdań. I tak kawałek po kawałku w końcu skończysz rozdział. :3
    Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hyh mam czas żeby nadrobić ostatni rozdział. xd

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonała Domi L