sobota, 7 marca 2015

ZMIANY

Na początek chcę przeprosić, ale dzisiaj rozdział się nie pojawi.
Skończyły mi się ferie a w szkole czekały na mnie 3
sprawdziany, kartkówki i jeszcze projekt z techniki.
Cały tydzień nie napisałam dosłownie nic!
Więc jeszcze raz bardzo przepraszam ale rozdział
pojawi się za tydzień.

Co do zmian. Otóż od dzisiaj rozdziały na 
tym blogu będą pojawiać się co 2 tygodnie.
I to nie dlatego, że nie wyrabiam się.
Jak większość (chyba) wie prowadzę jeszcze
jednego bloga z bohaterami z m/a Fairy tail (klik)
Rozdziały tam pojawiają się bardzo rzadko i do
tego okropnie napisane, ponieważ nie mam czasu 
tam pisać, a bardzo chcę prowadzić też tamten blog.
Będzie to wyglądać następująco:
1 tydzień - rozdział na PFTN (przygody fairy tail nalu)
2 tydzień - rozdział na SA (szept aniołów)
itd...
Dlatego serdecznie zapraszam na mojego
drugiego bloga i jeszcze raz przepraszam.
  
 

4 komentarze:

  1. JESTEŚ OKRUTNA; -; OD RANA CZEKAM NA ROZDZIAŁ A TERAZ MOJE SERCE KRWAWI! ;-; no cóż chyba muszę czekać.... WCALE NIE PŁACZĘ!!

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu pomyślałaś jak ogarnąć dwa blogi. Brawo. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda ze rozdziały co 2 tygodnie (jeszcze bardziej będziesz trzymać w napięciu xD).Ale trzeba przetrwać, tak przy okazji, czekamy na rozdział :D(bo z tego co kumam powinien byc wczoraj[14.03] chyba ze zle kumam)/ Pati Pati

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonała Domi L